أتصل بنا
الرئيسية > أخبار مصورة > شاهد تسريبات وفضائح الفنانين والإعلاميين كاملة
إعلان

شاهد تسريبات وفضائح الفنانين والإعلاميين كاملة

شاهد تسريبات وفضائح الفنانين والإعلاميين كاملة

 

تستمر فضائح وانتهاكات الأمن والجهات المختلفة التي تسيطر على الإعلاميين والفنانين والصحف، حيث كشفت تسريبات عرضت مؤخرًا على فضائية مكملين، أوضحت مكالمة الهاتفية بين الضابط أشرف الخولي والفنانة الانقلابية عفاف شعيب، عن وجود قائمة مداخلات ترتبها المخابرات للفنانيين للتطبيل للسيسي وتخويف الشعب ممايعرف بـ”الإرهاب” وسوريا والعراق واليمن.

وقال أشرف :”عايزين حضرتك في مداخله علي قناة دي أم سي بمناسبة التفويض التاني للسيسي لمحاربة الارهاب، الفنانيين عندهم قايمة هتدخل، ميعاد مداخلتك الساعه 9 هيكلمك المحرر قبلها ويقولك علي التفاصيل”، فيما ردت عفاف شعيب بالموافقة.

تعليمات للقرموطي وخالد صلاح

كما كشفت مكالمة آخري أجراها ذات الضابط، مع الاعلامي الانقلابي جابر القرموطي، بشأن مقتل الرئيس المخلوع علي عبد الله صالح.

وقال أشرف للقرموطي :”عايزين من حضرتك النهاردة تستنكر الطريقة البشعة في التعامل مع علي عبد الله صالح،”، فيما رد القرموطي :”اللي شغال النهاردة خالد صلاح”، فرد الضابط اشرف :”خلاص إحنا هنتواصل مع خالد، وانت برضو تتكلم بكرة، لان خايفين ان السعودية تتعاون مع الاخوان هناك”

عزمي مجاهد وسب أميري الكويت وقطر

وكشف جزء آخر مع الإعلامي الانقلابي عزمي مجاهد حول القمة الخليجية عن هجوم عنيف علي كل من أميري قطر والكويت.

وقال أشرف لعزمي مجاهد: “عايزك لما تتكلم عن القمة الخليجية عايزيك تهين وتشتم تميم والشيخة موزة لان ده بيضايقهم ويضغط عليهم، وتشتم القرضاوي برضو، وتتوصي قوي بتميم، وشوفت اللي حصل في الكويت مع الشاب المصري اللي اتضرب واتسحل هناك ، خلي الإعداد عندك يتكلم عن الموضوع ، هاتها بحيث تكون نقطة نلعب عليها، ولو الكويت تفكها من موضوع قطر يبقي احنا حبايب ولما مكنش يبقي نلعب معاهم بالعصا والجزرة، عايزين نوقع بين الكويت وقطر”.

فيما رد عزمي مجاهد بالموافقة، قائلا: “عايزك تتفرج علي حلقة النهاردة، هعمل كده، دا الشعب الكويتي شعب قذر ابن احبا، وهتكلم برضوا عن ابراهيم عيسي كمان”

تمت القراءة 4مرة

عن جريدة اللواء الدولية

جريدة اللواء الدولية
يومية - سياسية - مستقلة

اضف رد

لن يتم نشر البريد الإلكتروني . الحقول المطلوبة مشار لها بـ *

*

إعلان
إلى الأعلى
Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE